اسطوره مجازی

موبایل وسیله‌ای شخصی

with 8 comments


 

سلام. خوبی؟ ببینم چیز جدید چی داری بلوتوث کنی برام؟!

فکر کنم بدترین نوع احوال‌پرسی باشه که دیدم.

از کوچه و خیابون رد می‌شید؛ توی اتوبوس منتظر رسیدن به مقصد هستید؛ چرا باید موزیک‌های پخش شده از موبایل‌های اطراف رو تحمل کنید؟!

 

 

 

 

به نظرم موبایل یک وسیله به شدت خصوصی هستش و کسی نه می‌تونه درش تصرف کنه و نه انتظار رحمتی از اون داشته باشه!

هیچ وقت با هیچ‌کس بلوتوث بازی نکردم و از این کارم بدم می‌آد. از اینکه یک‌سری فایل‌ها دست به دست بگردن و تفریحی برام بشن. به نظرم چیز مسخره‌ای می‌آد. هرچیزی رو که بخوام و احتیاج داشته باشم به موبایلم انتقال می‌دم، آیا این دلیلی برای احتیاج و نیاز دیگران به فایل‌های من هست؟ تنفر دارم از کسی که این درخواست رو ازم داره یا بی‌اجازه موبایلم رو زیر و رو می‌کنه!

هیچ وقت موزیکی رو توی مجامع عمومی (حتی جایی که بیشتر از یک نفر باشیم!) با موبایل پخش نکردم چون هیچ‌وقت دوست نداشتم کسی همچین کاری بکنه. چون شاید اون آقا/خانم نخواد اون لحظه موزیک گوش بده؛ از این نوع موسیقی خوشش نیاد.

چرا بعضی‌ها فکر می‌کنند وقتی توی جمعی موبایلشون رو در بیارن و موزیکی رو که دوس دارن پخش کنن ملت کیف می‌کنند؟! شاید من اشتباه می‌کنم که حتی صدای رینگ‌تون رو هم خاموش می‌کنم تا اگر جایی بودم کسی از صدای اون اذیت نشه.

کی می‌گه همه حق عکس‌برداری و فیلم‌برداری از لحظاتی که درش باهم هستین رو دارن؟

شاید واسه‌ی همینه که از هدفی که صنعت موبایل داره به طرفش می‌ره بدم می‌آد. که هر روز کیفیت دوربین‌های تلفن همراه بیشتر می‌شه و صدای اون، اسپیکرهای آن‌چنانی رو روسفید می‌کنه!

حد این قضیه توی سر زدن به کانتکت و اس‌‌ام‌اس و نوت‌هاست!

همچین لحظه‌هایی هستش که دیوانه‌وار عصبی می‌شم و هیچی بر زبون نمی‌آرم؛ یعنی نمی‌تونم چیزی بگم!

 

پ.ن:: البته که هرکس علاقیات و نگرش خاصی داره!

Written by Masoud

ژوئیه 8, 2008 در 12:36 ق.ظ.

نوشته شده در شخصی‌, عمومی

Tagged with , ,

8 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1. بلوتوث بازي نوعي احوال پرسي نيست.
    داداش اشتباه متوجه شدی
    2. تحمل موزيک هاي پخش شده از موبايل هاي اطراف ربطي به بلوتوث و امثالهم نداره.
    توجه کنی می‌فهمی درباره چندتا چیز صحبت کردم. مث که حواست نبوده :دی
    3. شدت خصوصي بودن وسيله اي به نام موبايل رو نمي دونم ولي انتظار رحمت داشتن از موبايل رو هم نمي دونم يعني چي!؟ (اصلا رحمت کيه!؟)
    یکم بیشتر فک کن داداش :دی
    4. تو که هيچ وقت با هيچ کسي بلوتوث بازي نکردي پس چرا از اين کارت بدت مياد!؟(جملتو بخون)
    یه آرایه هس خوب اینو قشنگ توضیح می‌ده. حضور ذهن (؟) ندارم الان چی بود اسمش. کارم یعنی کار هم. البته یک مقدار مشکل داره‌ها ولی با اونی که شما فک کردی خیلی فرق داره. بعله :دی
    5. تفريح سالم که فقط دختر بازي نيست!
    در این مورد نظر خاصی ندارم.
    6. مگه موبايل شما بيل مکانيکيه که زير و رو بشه!؟
    بیل مکانیکی همه چیز رو زیر و رو می‌کنه خودش که زیر و رو نمی‌شه :دی
    7. احساس انسان دوستانه ي شما رو از پخش نکردن موزيک در مجامع عمومي تحسين مي کنم.
    حتماً باید تجدید نظر کنم در این مورد :دی
    8. احساس ضد انساني ديگران رو از پخش موزيک مورد علاقه ي خود در مجامع عمومي محکوم مي کنم.(اصولا قاضي بودن رو خيلي دوس دارم!)
    حالا کی گفته من انسانم؟ :دی
    9. اونقدر هم انسان دوست نباشيد که حتي رينگ تون تون (تون تو تون شد!) رو هم خاموش کنيد.
    هرجایی که باعث آزار و اذیت نشه روشن می‌زارم. خاطرجم (املاشم می‌سپرم به شما :دی)
    10. بالاخره ما نفيهميديم شما از بلوتوث نفرت دارين يا از عکس برداري و امثالهم.
    مراجعه شود به بند دو
    11. قرار نيست جناب صنعت موبايل کيفيت دوربين هاي تلفن همراهش رو کمتر کنه.
    مام نگفتیم کم کنه که! بحثای تخصصی هم باشه برا بعد و جدای از شوخی
    12. بهتر است از واژگان بيگانه و نامانوس کانکت، اس ام اس و نوت به ترتيب از کلمات فارسي اتصال، پيامک و نوشته ي کوتاه استفاده کنيم.
    اولاً که کانکت نبوده و کانتکت بوده. دیمن پیامک نا مانوس‌تره یا اس‌ام‌اس؟ :دی خیلی از واژگان فرهنگستان بی‌خود و بی‌جهت به وجود اومدن جانم. واقعاً چی شد فک کردی من گفتم کانکت؟ ربطش چیه الان؟ یه توضیح می‌دی؟ :دی
    13. لحظه هايي که شما ديوونه وار عصبي نميشين و همه چي رو به زبون ميارين کدوم لحظه ها هستند!؟
    وقتی این‌شکلی یکی کامنت می‌زاره :دی
    14. واژه ي «علاقيات» به طرز فجيعي اشتباه جمع بسته شده است.(چــــــي ميـــگي!)
    بعله. چشم. حوصله کردیم اصلاح می‌نماییم استاد
    15. همين ديروز از يه منبع کاملآ موثق کش رفتم که مي گفت دوران آخرالزمان علاقه ي مردم به ورزش فوتبال بسيار زياد ميشه؛ اميد وارم اين مطلب در مورد بلوتوث هم صادق باشه.
    از هردوش بدم می‌آد. امیدوارم سنگ محکی باشه برای گردن زدن گناهکاران توسط امام زمان در روز قیامشون
    16. لزومي نداره از هر چي که ازش متنفريم اونو بروزش بديم(همون بهتر که ديوونه وار عصبي بشيم و هيچي رو بر زبون نياريم؛ يعني نبايد چيزي رو بگيم!)
    اول اینکه اینجا یه وبلاگ شخصی هستش و بنده می‌تونم به خودمم فحش بدم و هیشکیم بازخواستم نکنه حتی خودم (!) دوماً شما نخون. راحت‌تره که :دی
    17. تا مغز استخوان حرفاتونو قبول دارم ولي نمي دونم چرا فقط با 37 درصد گفته هاتون موافقم.
    جملتون مشکل فلسفی، ادبی داشت. سوال بعد
    18. طفلي خياباني بچه ي بسيار با نمکي است.
    البته. درش شکی نیس. مگه اونم بلوتوث بازی می‌کنه حالا؟ :دی
    19. تا نظرات بيشتر از اصل موضوع نشده ميگم يا حق ولي…
    ولی شد
    20. «ياد بگيريم که خوب ببينيم و خوب ببينيم که ياد بگيريم.»
    اینم کلمات قصار هم‌کلاسی عزیز و گرام. صلوات محمدی پسند ختم کنید.

    saber21

    ژوئیه 8, 2008 at 4:03 ب.ظ.

  2. خوب بالاخره تو یه ضمینه با استیو به توافق رسیدین….درسته که نیتتون یکی نیست و اصل عمل یکیه.
    یه آیفون بگیر حالشو ببر.
    Gerashi:: نمی‌خوااااااااااااام :دی

    alireza

    ژوئیه 8, 2008 at 6:08 ب.ظ.

  3. خب ببینم کامنتم میاد یا نه :D
    Gerashi:: اشتباهی شده. اصلش نباس بیاد :دی

    Amir

    ژوئیه 8, 2008 at 6:33 ب.ظ.

  4. اوه ، اومد که ، ببینم اینم میاد یا نه :D

    Amir

    ژوئیه 8, 2008 at 6:35 ب.ظ.

  5. با نظرت کاملا موافقم مسعود جون . ;)
    Gerashi:: چاکریم. حالا ببینم چیز جدید چی داری بلوتوث کنی برام؟ :دی

    Amir

    ژوئیه 8, 2008 at 6:37 ب.ظ.

  6. اوه چه خبره :D اقا میشه شماره موبایلتو به من بدی :)
    Gerashi:: این برگه رو بگیر :دی

    Amir

    ژوئیه 8, 2008 at 8:25 ب.ظ.

  7. من همینجا نشستم از جامم تکون نمی خورم تا شمارتو بدی :)
    Gerashi:: یه کاری نکن شمارتو جار بزنماااااا :)) :دی اسمایلی اذیت و آزار

    Amir

    ژوئیه 8, 2008 at 8:26 ب.ظ.

  8. اسم بلوتوثت چیه ؟ :D
    Gerashi:: Microsoft :D

    Amir

    ژوئیه 8, 2008 at 8:27 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

