اسطوره مجازی

زنده باد حاشیه‌های استقلال پرسپولیس!

with 10 comments


به پرسپولیسیاش هم عرض کنم آرزوی موفقیت داریم براتون واقعاً.

خیلی دعا كردم فردا یك دعوایی بشه.
چند مدتیه حال نمی‌كنم با بازي استقلال پرسپولیس
. خیلي سوسول شده. خيلي مسالمت‌آميز بازی‌ها تموم می‌شه می‌ره. اصلاً احساس نمی‌كنم دارم استقلال پرسپولیس می‌بینم. واقعاً گند زدن به فوتبال.
دعا كردم فردا به تلافی اين چند ساله یك كشته بدیم حال كنیم. مثلاً باقری چاقو بكشه دل و روده منصوریان رو بریزه رو نقطه پنالتی :دي 

بدترین نتیجه‌ای که می‌تونه این بازی داشته باشه صفر صفر خواهد بود. زد و خوردها به حداقل می‌رسه و کمترین خرابی رو در پیش داره و این ناامید کنندس برای منی که فقط همچین وقتایی می‌تونم عقده‌های سیاسی اجتماعی علمی فقهی دینی هنری و… رو خالی کنم. ان‌شاالله یکی ببره. اگه ماها بودیم که می‌دونیم چیکار کنیم. اگرم شما بودین که خوب باید عرض کنم کمتر از بافته شدن آسمون و زمین ایران برای بنده ارضا کننده نیست.

خاطرات یک سادیسمی

پ.ن: بنده استقلالیم.
پ.ن: احتمال حذف پ.ن قبلی بعد از بازی 20 درصد گزارش شده.

Written by Masoud

آوریل 2, 2008 در 6:29 ب.ظ.

نوشته شده در عمومی

Tagged with

10 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. منم استقلالیم. بیا فردا باهم بریم ورزشگاه رو به آشوب بکشیم!! منم دلم واسه قدیما که دعوا میشد تنگ شده
    GHasedak:: واقعاً چه روزهای عاشقانه‌ای بود:دی

    عرفان

    آوریل 2, 2008 at 6:40 ب.ظ.

  2. خواستم بگم كه چيزه…
    كلي خنديدم
    اون عكسه رو ميگم
    برق شيرازه يا علي مدد!
    آدايي اون عكس ايوريه كه همه پشت بهش كردن(!) تيم برقه
    (نشون به اين نشون كه هيچ موقع تيم پرسپوليس دروازبانش شماره 30 نپوشيده)

    اون 20 درصده هم يه نمه لبخند مليح زدم!
    GHasedak:: من نمی‌دونم این وردپرس چرا با من مشکل داره! اول اومدم این عکسو آپلود کردم. دروغ چرا. بعد آپلود فهمیدم این برقه. رفتم اینو دلت کردم دوباره یه عکس دیگه آپلود کردم. حالا اون از کش اومده بیرون باز اینو نشون داده!
    ممنون که یادآوری کردین

    saber21

    آوریل 2, 2008 at 8:41 ب.ظ.

  3. سلام.
    شرمنده از اینکه برای عرض ادب و گفتن تبریک سال نو دیر رسیدم،با این حال امیدوارم سال خوب و پر برکتی در کنار خونواده داشته باشی و باز امیدوارم امسال سال رسیدن به آرزوهای شما هم باشه.
    سال نو بر شما و خونواده محترمتون هم مبارک
    GHasedak:: بر شما هم هم.

    گجمو2

    آوریل 3, 2008 at 8:43 ق.ظ.

  4. =))
    ياد اردوي چند ماه پيشمون افتادم که مرده بودم از کسلي و دلم يه هيجان گنده مي خواست. نيم ساعت بعدش توي جاده ي چالوس بدون دليل اتوبوسمون رو توقيف کردن. دعوا شد. نيروي انتظامي بي جهت بهمون توهين کرد. حال بچه ها بد شد. آمبولانس اوردن. برق و آب رو رومون قطع کردن. يکيمون تشنج کرد. اعتصاب کرديم. سردار روياني اومد. احمدي نژاد واسمون اتوبوس فرستاد. سردار زارعي (سردار برهنه نظام!) تو بي سيم فحش داد و تهديد کرد. تا 4 صبح تو سرماي زي صفر درجه لرزيديم از سرما آخرشم مجبور شديم اعتصابمونو بشکنيم..
    از اون روز به بعد ديگه هوس هيجان نکردم!
    GHasedak:: این‌هایی رو که فرمودین رو می‌شد کرد یک کتاب حادثه‌ای جذاب:))

    من

    آوریل 3, 2008 at 1:18 ب.ظ.

  5. منم با این سوسول بازیا حال نمی‌کنم، 90 دقیقه بازی می‌کنن یه کارت قرمز هم محض رضای خدا نمی‌گیرند!
    یادش بخیر! برومند عجب مشتی زده بود تو صورت رافت! خدایش اون بازی تا عمر داریم تو ذهنمون می‌مونه!
    GHasedak:: قربون دهنت برم محمدخان. به این می‌گن یه ایرانی تمام عیار. اصلاً جنگ و دعوا توی استقلال پرسپولیس یه اصله:دی

    محمد

    آوریل 3, 2008 at 1:21 ب.ظ.

  6. تو که استقلالی هستی چه جوری دوس داری دل و رودۀ منصوریان کچل با چاقوی داش کریم سفره بشه؟ به حق چیزای ندیده و نشنیده
    GHasedak:: بهش می‌گن حد سادیسم:دی

    پلنگ صورتی

    آوریل 3, 2008 at 6:04 ب.ظ.

  7. سلام
    من یه درخواستی دارم ، ممنون میشم اگه کمکم کنی.
    برای کار پایان نامم یه پرسشنامه دارم که برای نظرسنجی رو وب گذاشتمش.
    میشه خواهش کنم فقط اگه ساکن تهران هستی، زحمت پرکردن این پرسشنامه رو بکشی. سعی کردم زیاد وقت گیر نباشه.
    http://www.bacheTehran.Org
    پیشاپیش متشکرم.
    GHasedak:: من گراشیم. معلوم نی یعنی؟:دی

    هوتاک

    آوریل 4, 2008 at 1:40 ق.ظ.

  8. ولي آخه چرا دعوا دوست دارين ؟؟
    GHasedak:: طنز بود دوست خوبم.

    رامن

    آوریل 4, 2008 at 7:05 ق.ظ.

  9. سلام
    به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم، بازی آرزوهای محال. خوشحال میشم شرکت کنی.
    چون اصلا فوتبالی نیستم نظری در مورد این پست ندارم! :دی
    GHasedak:: ممون بابت دعوت. چشم تشریف می‌آریم ان‌شاالله:دی

    maryam

    آوریل 4, 2008 at 5:09 ب.ظ.

  10. یاد چاقوکشی های مجتبی محرمی سرور لاتهای فوتبالیست تو زمین چمن بخیر
    GHasedak:: فاتحة

    بیلمز

    آوریل 4, 2008 at 5:26 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

