اسطوره مجازی

هفت‌سین اینترنتی…

with 4 comments


سفره‌ی سبز هفتایی ما نیز سین‌هایش را رو کرد.
ما که جز این دنیا جایی را نمی‌خواهیم همین‌جا سفره پهن می‌کنیم و این رسم دیرینه را باز برپا می‌کنیم و خود شادی‌کنان دورش می‌نشینیم.
همین‌جا نقل و آجیل می‌خوریم و همین‌جا عید‌دیدنی خواهیم رفت.
سفره‌ را با دوستانم پهن کردیم.
عرفان. مازوکس. علی. پدرام. مریم
یکی یکی سین‌هایش را جمع کردیم.
کنار همشان گذاشتیم.
این سین‌ها مال آن‌هایست که دلشان این‌جا و جسم‌شان در دنیای اصلیشان است!
من نیز یکی از آن‌هام.

اولین سین را عرفان داد.

Snarfer
مثل اینکه او از گوگل‌ریدر استفاده نمی‌کند.
مهم نیست. مهم خود اوست.

مازوکس با دست پر آمد.
second life
Safari
Smiley
همه این‌ها پیشنهاد او بود.

تا حالا شده چهار سین.

علی skype رو پیشنهاد کرد
و اون رو هم روی سفره گذاشتیم.

پدرام هم spokeo رو به یاد ما آورد و آن را نیز روی سفره چیدیم.

مانده بود یک سین دیگر.
مریم Sonic stage را پیشنهاد داد و من هم SkyDrive.
فکر کردم اگر همه سین‌ها به دنیای اینترنت مربوط باشد هفت‌سین قشنگ‌تری خواهد بود. پس SkyDrive را نیز نشانیدیم و تا لحظه‌ی تحویل سال همه چیز را آماده کردیم و این سفره تزیین شد. یادم رفت بگویم Smiley مازوکس را هم کنار گذاشتیم و جای آن stumbleupon رو قرار دادیم تا سفره‌ی اینترنتی نقصی نداشته باشه. تا رسیدن لحظه دوست‌داشتنی تحویل سال از همه این‌ها هر کس به قدر توان و علاقه‌اش استفاده کرد. همینطورم بعد از اون:دی
امیدواریم سالی خوب را با این‌ها بگذرانیم. سالی که جز یادگرفتن کاری نکنیم.

haftsinthum.png

پ.ن: متاسفانه این سفره روز سوم فروردین آماده شد و نتوانستیم برای لحظه‌ی تحویل سال آن را به وبلاگ ارسال کنیم. صبر کردیم تا سیزدهم برسد و آن را در روز آخر تعطیلات و جشن‌ها در وبلاگ قرار دهیم.
پ.ن: این کار گروهی تماماً در توئیتر اتفاق افتاد.
پ.ن: آماده شده برای جشنواره نوروزی.

Written by Masoud

مارس 31, 2008 در 9:35 ب.ظ.

نوشته شده در وب 2.0, عمومی

Tagged with

4 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. ای ول. سال سرشار از خوبی داشته باشی پسر
    GHasedak:: ممنون. شما هم همینطور

    عرفان

    مارس 31, 2008 at 10:34 ب.ظ.

  2. باحال بود
    میبینم که اسپانسر ال جی هم شدی :D
    من استامبل رو هستم به شدت! من یکی از تاپ تن های ایرانی استامبل ام :D
    GHasedak:: بس که دوسش دارم واقعاً!!!:دی
    از طریق شما با این بانمک به طور کامل آشنا شدم من. الحق که تاب چی چی گفتی؟ همون هستین:دی

    raoros

    آوریل 1, 2008 at 2:50 ب.ظ.

  3. ایول
    موفق باشی
    :D
    GHasedak:: بر شا نیز (همان ایول) همچنین شما (موفق باشی خوب!)

    آی تی شوک

    آوریل 1, 2008 at 9:53 ب.ظ.

  4. D:
    GHasedak:: :P

    _l_

    آوریل 3, 2008 at 4:53 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

