اسطوره مجازی

به خدا من غیرت دارم

with 5 comments


این رگ غیرت ما گنده می‌شود وقتی می‌بینیم یکی دارد با عزیزمان عشق‌بازی و از این کارهای کثیف می‌کند.
می‌دانم که عزیزم هم راضی نبوده. زیر دست و پای آن نامرد تکان می‌خورد. قصد فرار داشت؛ ولی نمی‌توانست. از دست من هم کاری بر نمی‌آمد.
زورم به آن نامرد نمی‌رسید. تنها کاری که می‌توانم بکنم این است که عزیزم را دلداری دهم. به خدا هر دومان با هم، هم نمی‌توانستیم از پسش بربیاییم.
نامرد هیچ به فکر عزیزم نبود. کثافت عوضی آمده کارش را کرده؛ همه چیز را گند زده و رفته.

من خواب بودم. وقتی بیدار شدم… یعنی… با صدای آن‌ها بیدار شدم. صدایشان را شنیدم. تقلای عزیزم را هم همینطور. هیچ کاری از دست من بر نمی‌آمد. خودم را به خواب زدم. به خدا من غیرت دارم. به خدا من عزیزم را دوست دارم. همینطور که خوابیده بودم گریه‌ام می‌گرفت. گریه‌ای توأم با خشمی افزون از آن‌چه فکرش را می‌کنید بود. زورم به او نمی‌رسید. فقط کسی که این بلا سرش آمده می‌داند من چه می‌گویم.
نمی‌توانستم برخیزم و عزیزم را نجات دهم. نمی‌توانستم.
حالا زدم آنتی ویروس اسکن کند لااقل این نامرد عزیزم را ویروسی نکرده باشد. همه‌ی فایل‌هایم را به هم ریخته. صدای فن سی‌پی‌یو هم زیاد شده. خدا را شکر بوی سوختگی لااقل نمی‌دهد. از این به بعد پسورد‌های متعدد می‌گذارم کسی با این عزیزتر از جانمان کاری نداشته باشد.

Written by Masoud

مارس 31, 2008 در 12:37 ق.ظ.

نوشته شده در شخصی‌, عمومی

Tagged with

5 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. عجب =))
    GHasedak:: نخندید خواهر. چگونه می‌توانید بخندید وقتی ما گریانیم از این واقعه:دی

    باران

    مارس 31, 2008 at 1:17 ق.ظ.

  2. قانون طبیعت اینگونست!
    نمی توانی همیشه برنده باشی.
    GHasedak:: بازنده چطور؟ اگر نه که خدا را صدهزار مرتبه شکر:دی

    لوکادیوم

    مارس 31, 2008 at 1:21 ق.ظ.

  3. ها ها
    الان زنده است عزیزت؟ چجوریاست :D

    حالا کی این عزیز رو اذیت کرده بود؟؟؟
    GHasedak:: به کوری چشمان آنانی که چشم ندارند زندگی عزیزم را ببینند عرض کنم بعله. زندست و سر حال. امروز با هم کلی عشق‌بازی کرده‌ایم. بله. اینطوریاس
    یکی از نزدیکانمان! که با ما چندان نزدیک نیست البته وگرنه چنین جسارتی نمی‌کرد. جلو چشممان نامرد. هنوز خون از چشمانمان سرازیر است

    raoros

    مارس 31, 2008 at 7:18 ق.ظ.

  4. سلام. آن مسئله موردی ندارد. تا ساعت 9 شب سیزدهم حل است!

    فتحی

    مارس 31, 2008 at 6:51 ب.ظ.

  5. سلام

    بابا دست خوش خوبه ××××××××××

    وگرنه سوخته بود و تو باید سنگسارش میکردی!!!!!!!!!!!

    بای
    GHasedak:: حرف‌های بی‌تربیتی نداشتیما. ایول. سانسورت کردم.
    چه احساس خوبی:دی. حالا فهمیدم چرا فیلما و سایتا سانسور می‌شه:دی

    shok

    مارس 31, 2008 at 7:48 ب.ظ.


پاسخی بگذارید

