اسطوره مجازی

سوت و هورا

with 3 comments


شاید هیچکس از صدای خواننده خوشش نیاید ولی با دیدن وجد بغلدستیش به وجد می‌آید.
کنار دیوار یکی از دست‌اندرکاران کنسرت ایستاده. اول از همه او دست زد.

Written by Masoud

مارس 8, 2008 در 2:01 ب.ظ.

نوشته شده در عمومی

Tagged with

3 پاسخ

Subscribe to comments with RSS.

  1. سلام
    نظر شما را خواندم
    خودم هم بابت تصاویر حس خوبی ندارم، زحمت اش زیاد است و مدت زمان آپلود اش هم خیلی طولانی
    اما رشد آمار وبلاگ من با این تصاویر بالا رفته است
    البته در تصاویر دقت می کنم و هر تصویری نمی گذارم
    اما خوب این شاید چندان جالب نباشد
    در مورد مطالب باید بگم که لطف دارید
    به هر حال چشم
    اتفاقا چند تا مطلب خوب دارم
    که دارم ترجمه اش می کنم
    یک مقاله هم خودم دارم می نویسم
    امیدوارم بتوانم ناراحتی های شما را جبران کنم
    باید مرا ببخشید
    راستی اینترنت اکسپلورر 8 را نصب کردید؟

    محمد

    مارس 8, 2008 at 2:51 ب.ظ.

  2. خوبه دیگه اگه منم اونقدر پول درمیاوردم دست که خوبه جفتکم مینداختم

    محمد کشوری

    مارس 9, 2008 at 8:33 ب.ظ.

  3. تو که آبروی صاحب کنسرتو بردی پسر!

    عرفان

    مارس 11, 2008 at 10:50 ق.ظ.


پاسخی بگذارید

