اسطوره مجازی

بابام می‌گه من شناسنامم رو کثیف نمی‌کنم

leave a comment »


به انتخابات نزدیک شدیم. بابام چند روزیه که برگشته.

گفتم: بابا اومدی واسه انتخابات :دی.
جوابم داد: من هیچ وقت شناسنامم رو کثیف نکردم بازم نمی‌کنم.
گفتم:
پس شانس آوردی دوره‌ای که دایی کاندید شده بود ایران نبودی وگرنه توی رودربایستی گیر می‌کردی و این شناسنامه هم خط خطی و رنگی می‌شد.
بابا بهم نگاه کرد و گفت: اگه بودم بازم رای نمی‌دادم.

هر کسی یه دلیلی داره. شما چرا رای نمی‌دی؟!
جالبه سوالام دقیقاً برعکس اونچیزیه که توی رسانه‌ها دیدیم. اونجا می‌گن شما چرا رای می‌دین؟!

پ.ن:: از یه طرف دولت داد می‌زنه رای بدین رای بدین از اون طرف می‌آن به ما می‌گن شما بچه‌این. نمی‌فهمین. شما نمی‌تونین رای بدین!
همون. بچه‌ام و نمی‌فهمم که می‌خوام رای بدم نه! جهندم. نمی‌دیم.

Written by Masoud

مارس 5, 2008 در 2:09 ق.ظ.

نوشته شده در شخصی‌, عمومی

Tagged with ,

پاسخی بگذارید

